30 oktober 2005

vogels

3 Comments:

At 13 november, 2005 10:17, Anonymous Anoniem said...

Hoi Andries!

Ik heb net je nieuwe foto's op fotogein bekeken... wauw! Ik vind ze heel mooi. De stilte foto's op de Wadden en "mens" foto's in het buitenland. Daarom kijk ik nu op je site en wilde je dit even laten weten. Groetjes Ellen (van de club)
Deze foto is ook op een goed moment genomen. Leuk!

 
At 27 september, 2006 16:27, Anonymous Anoniem said...

Hallo Andries,
Heb je site even doorgelopen. Ik heb hem gelinkt aan mijn site, hoop dat je dit niet erg vind. Anders roep je maar dan haal ik hem eraf.

 
At 27 september, 2006 16:47, Blogger andriesb said...

Geen probleem. Ik gok dat Agnes bovenstaande bericht heeft geschreven: wat een mooie nieuwe site heb jij!

 

Een reactie posten

<< Home